BOOKING OG PRISER PÅ MUSIKKEN

Du kan kontakte os ved at bruge kontakt formularen herunder.
Du kan også kontakte os på tlf: 41 81 95 10 eller på mail: info@baily.dk

Under kontakt formularen kan du se lidt omkring vores priser, samt finde gode råd til hvordan netop din fest bliver en succes.

Pris på musik til festen:
Prisen afhænger af flere faktorer. Det er bl.a. hvor langt der skal køres, hvor nemt/svært er det at komme ind med instrumenter, hvor lang tid skal vi spille, ekstra forberedelse osv. Derfor aftales prisen i hvert enkelt tilfælde.

Prisen ligger på
7.000 kr. – 11.000 kr.
For 4 – 7 timer.
Pris pr. overtime: 1.000 kr.

De 7 timer regnes fra det tidspunkt, hvor gæsterne går til bords. Vi er klar ca. ½ time før gæsterne går til bords, så vi kan modtage sange, tale med toastmaster m.v. Der bør være god plads til musikken. Vi skal bruge 4 m i bredden og 2,5 m i dybden. Hvis dette ikke er muligt, skal det nævnes inden arrangementet. Derudover skal der være udtag til mindst 230 volt på en selvstændig gruppe. Allerhelst udtag til 380 volt. Musikkens placering skal være i stueplan, medmindre der er elevator til kælder eller 1. sal. Vores grej kræver at der kan køres med sækkevogn. Disse forhold skal oplyses ved indgåelse af arrangementet.

Hvis I har en ven/veninde, der skal optræde med sang under festen, skal I finde ud af om pågældende selv spiller til, eller vi skal hjælpe. Ofte kræver det at vi skal øve nummeret selv og sammen med den optrædende. I så fald vil prisen på arr. forhøjes. Aftal dette inden festen.

Baily Danceband leverer levende musik til alle typer fester overalt i Jylland og på Fyn. Her er nogle af de større byer, hvor vi ofte kommer:
Herning, Holstebro, Esbjerg, Viborg, Silkeborg, Skive, Struer, Aalborg, Frederikshavn, Aarhus, Vejle, Fredericia, Kolding, Middelfart, Odense, Nyborg, Svendborg.

Her er nogle få gode råd, der kan være en hjælp til at gennemføre en god og vellykket fest.:

  • Musikken bør stå lige for gæsterne. Helst ikke i et hjørne.
  • Sørg for at dansegulvet er placeret foran musikken.
  • Sørg for at der er serveringspersonale nok.
  • Vælg et sted, hvor akustikken er god. Det betyder alt for musik, taler m.v.
  • Fortæl os, hvordan du ønsker din fest skal gå, og hvad du ikke ønsker at høre.
  • Check pladsforholdene hos festhuset. Vi oplever tit, at de ikke overholder aftalen mellem arrangøren og musikerne. Resultatet er at ½ af grejet skal stå i bilen og oplevelsen bliver dårligere.
  • Vil I lave et sanghæfte, så vælg 3-5 gode sange. Det er som regel rigeligt.
  • Vil I udnævne en toastmaster, så lad køkkenet “styre” ham. Det giver altid det bedste resultat. Vælg en af jeres venner/veninder, der er vant til at tale i en større forsamling, og kan fatte sig i korthed.
  • Kan vi ikke spille, er der mange andre gode musikere. Sørg for at få de “rigtige”. Musikken skal kunne spille gammelt og nyt, kunne spille til gæsternes indslag/sange og gerne have et flot set-up. Seriøse og ædru festmusikere, der er til stede for dig og gæsterne. Check gerne deres holdning til pauser. Ofte er der orkestre, der spiller 45 minutter ad gangen. Ikke hensigtsmæssigt, når der er gang i den.

Her kan du downloade vores presse billede til tryk.
(300pdi | Adobe RGB 1988)

Tryk på billedet for at hente billedet!

Tryk for at downloade pressebillede